vrijdag 16 september 2011

New toy: Witchcraft 3.0 HDD 92 liter waveboard

Om deze week compleet te maken nog een nieuw speeltje binnen gekregen nl.  Witchcraft productie 3.0 , 92 liter HDD met de nieuwe vinnen!!!
Pas m'n oude 2.2 SDT 95 liter Witchcraft verkocht aan Niels ( veel plezier ermee jongen!!!) en een nieuwe HDD 92 liter besteld omdat ik een iets kleiner board wilde met de nieuwe 3.0 shape.
Nu is hij binnen en gelijk geleverd met de nieuwe vinnen van Witchcraft, hierover had ik al vaak gehoord dat deze erg goed moesten zijn, maar had nog niemand gesproken die ze werkelijk had gevaren.
Deze vinnen zijn asymmetrisch en de tip loopt iets naar binnen, hoe ze precies werken weet ik niet, maar tijdens de eerste test-run op Stryenham voelde ze erg goed aan, kunnen iets meer druk hebben en lieten het board rustig en comfortabel lopen. Helaas nog niet in de golven kunnen proberen, maar al wel een goede indruk gekregen.
Het board heeft voldoende volume om mij goed te kunnen dragen, ook als de wind geheel wegvalt. En het board planeerd verrassend snel aan, ligt lekker los op het water en heeft een goede eindsnelheid.
Ik kan niet wachten om hem op Domburg in echte mannen omstandigheden uit te proberen.
Laat de wind en swells maar komen!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten